شرایط و قوانین


  • همانگونه که همه از این موضوع آگاهیم، هر اجتماعی نیازمند قوانین و مقررات مدون و مشخصی میباشد که براساس آن حدود مسئولیت ها و اختیارات اشخاص حاضر در آن جامعه تعیین می گردد. این قوانین باعث میشود که در هنگام بروز هرگونه اختلاف با رجوع به آن، حدود تخلفات احتمالی و مسئولیت افراد مشخص گردد. جوامع مجازی که شامل وبسایت ها و شبکه های اجتماعی و … میشود نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  • قوانین و مقررات زیر مربوط به شرایط عضویت، استفاده و بهره برداری از وب سایت لرن دی ال میباشد که بازدید و عضویت در این سایت به منزله اطلاع کامل از مفاد و شرایط آن است
  • قوانین عمومی :
  • سایت لرن دی ال با توجه به قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران پیش می رود،لذا تمام اقدامات صورت گرفته روی سایت طبق این قوانین بوده و خارج از چارچوب قوانین کارنخواهیم نمود و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • قوانین مالی
  • 1.هزینه ی پرداختی از طرف کاربر تنها برای دریافت لینک دانلود بوده و هیچگونه پشتیبانی ویژه ای بابت قالب و افزونه ها صورت نمی گیرد.
  • 2.با توجه به اینکه با خرید یک اشتراک ویژه شما به همه قالب و افزونه های موجود در سایت دسترسی خواهید داشت در صورت خرید اشتباه امکان بازگشت وجه نخواهد بود.
  • 3.دانلود قالب و افزونه ها تنها در زمان اشتراک ویژه امکان پذیر است و پس از اتمام زمان اشتراک برای دریافت بروزرسانی ها و دانلود محصولات جدید باید اشتراک ویژه خود را مجددا تمدید کنید.
  • 4.کلیه فرایندها و درخواست ها در وبسایت لرن دی ال بر بستر پروتکل https صورت می گیرد که انتقال اطلاعات و تراکنش های اینترنتی به شکل کاملا امن انجام می گردد.
  • 5.دقت داشته باشید دریافت اشتراک ویژه به ازای خرید دوره های آموزشی در سایت ما قطع گردیده است و دیگر به ازای خرید دوره آموزشی اشتراک ویژه به شما تعلق نمی گیرد.
  • 6.در صورتی که کاربر با اقدام هر یک از جرائم رایانه‌ای یا بدون اخذ مجوز اطلاعات حساب بانکی و کارت بانکی شخص ثالث اقدام به خرید از لرن دی ال نماید و بدین سبب متحمل خسارت از جمله به نحوه غیر انحصاری پرداخت هزینه اخذ وکیل، هزینه رفت و آمد به مراجع رسیدگی و هزینه دادرسی برای لرن دی ال گردد و یا به پرداخت مبلغی محکوم شود، مکلف به پرداخت 5 برابر هزینه‌های صورت گرفته به لرن دی ال خواهد بود.
  • پشتیبانی قالب و افزونه ها
  • 1.پشتیبانی برای قالب و افزونه ها تنها روی یک دامنه برای مشتری صورت میگیرد،تنها با شرط به اینکه مشکل از سمت محصولات ما باشد و در صورت محیا نبودن بستر استفاده از قالب و افزونه ها توسط مشتری،سایت لرن دی ال در قبال پشتیبانی مسئولیتی ندارد.
  • 2.اشتراک در لرن دی ال به مفهوم دریافت لایسنس برای قالب و افزونه ها نبوده و شما باید برای دریافت لایسنس هریک از این محصولات به سایت سازنده آن مراجعه کنید.
  • 3.با توجه به وجود مشکلات بروی سیستم های لوکال هاست،هیچگونه پشتیبانی برای محصولات روی لوکال هاست از طرف لرن دی ال صورت نمی گیرد.
  • 4.برای دریافت پشتیبانی رفع مشکلات روی یک دامنه،دریافت محصولات جدید،بروزرسانی محصولات باید حتما اشتراک ویژه شما فعال باشد.
  • 5.تیکت های که حاوی توضیح جامع و ذکر مستندات پیرامون سوال نباشد؛معمولا پاسخ داده نخواهند شد.
  • 6.سوالات قبل از خرید آموزش و اشتراک ویژه فقط از چت سایت امکان پذیر است.
  • 7.سوالات و پشتیبانی دوره های آموزشی در بخش نظرات هر دوره امکان پذیر است.
  • 8.پشتیبانی محصولات (قالب ها و افزونه ها) در صفحه نظرات هر محصول و بخش تیکت پنل اشتراک ویژه امکان پذیر است.
  • 9.مشاوره و درخواست خدمات برای سایت از طریق چت و شماره تماس امکان پذیر است.
  • 10.یک موضوع تنها می بایست در یک تیکت بررسی شود و نباید برای یک موضوع و در پاسخ آن
  • اقدام به باز نمودن تیکت های جدید نمائید. از باز نمودن یک موضوع در چند تیکت و یا ارسال تکراری یک تیکت جدا خودداری فرمائید.
  • 11.سوالات قبل از خرید آموزش و اشتراک ویژه فقط از چت سایت امکان پذیر است.
  • 12.زمان پاسخگویی به تیکت :
  • زمان پاسخگویی به تیکت بین ۱۰دقیقه الی ۱۰ ساعت میباشد.
  • پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب به جزء روز های تعطیل فعال می باشد.
  • 13.موضوع تیکت :
  • استفاده از عنوان متناسب با محتوای تیکت امری مهم و ضروریست. متاسفانه استفاده از مواردی مانند “”salam مطرح نکردن موضوع کلیدی و یا عنوان نمودن کل متن، در موضوع تیکت از موارد اشتباه و شایع می باشد.
  • 14.محتوای تیکت :
  • در هنگام ارسال تیکت تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی ( فینگلیش ) مطلوب نمی باشد.
  • 15.پس از ارسال تیکت حداکثر تا ۱۲ ساعت آینده پاسخ برای شما ارسال خواهد شد.
  • 16.برخی از تیکت ها ممکن است، نیاز به زمان بیشتری برای بررسی داشته باشند.
  • 17.پس از ارسال تیکت، جهت بررسی سریعتر نیازی به تماس تلفنی نیست. تیکت ارسالی شما
  • قطعا توسط همکاران ما در اسرع وقت بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
  • اگر وضعیت تیکت شما “بسته” باشد به این معنی است که دیگر مورد بررسی پشتیبانی قرار نخواهد گرفت.
  • رفع مسئولیت ها
  • 1.خدمات لرن دی ال به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانت های کتبی و شفاهی در مورد سرویس های لرن دی ال که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و لرن دی ال هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.لرن دی ال تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  • 2.لرن دی ال توسعه دهنده و طراح هیچ یک از قالب و افزونه نبوده و پیرامون استفاده از آنها هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمیکند.
  • 3.برخی از قالب و افزونه ها در طول زمان ممکن است دستخوش تغییرات برنامه نویسی از طرف سازنده گردند و با توجه به تحریم هایی که علیه کشور ایران صورت می گیرد،ارائه خدمات از طرف سازنده محصول به ایران قطع گردد و یا اینکه محصول برای ادامه کارنیاز به لایسنس داشته باشد که لرن دی ال هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.
  • 4.در هنگام دریافت محصول کاربر موظف است به نسخه قالب و افزونه دقت کند،چرا که لرن دی ال در صورت عدم سازگاری قالب و افزونه ها به نسخه وردپرس کاربر هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.
  • 5.کاربر میپذیرد که خودش مسئول تامین امنیت و پایداری فنی وبسایت خودش بوده و در این زمینه، در هیچ حالتی، حتی در صورت وجود باگ احتمالی در یکی از قالب و افزونه های ارائه شده در وبسایت، هیچگونه مسئولیتی، به هیچ شکلی متوجه لرن دی ال نبوده و کاربر نمیتواند در این زمینه هیچگونه ادعایی داشته باشد. لرن دی ال هیچ نوع مسئولیتی را در قبال بروز هر نوع مشکل/هک شدن سایت کاربر بر اثر وجود باگ احتمالی و … در هیچ یک از قابل و افزونه ها نمیپذیرد.
  • 6.لرن دی ال هیچگونه مسولیتی در قبال استفاده از هاست های میزبانی بی کیفیت مشتریان خود ندارد،مشتری باید از یک هاست با کیفیت و مناسب برای سایت های وردپرسی برای میزبان سایت خود استفاده کند،چراکه هرگونه ناسازگاری که بین وردپرس،افزونه و قالب ها با هاست به وجود بیاید بر عهده خود مشتری می باشد.
  • 7.لرن دی ال تنها قالب و افزونه ها را در صورت داشتن فایل فارسی سازی به زبان فارسی ترجمه می کند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه بسته نصبی ای دمو فارسی ندارد،ضمن اینکه برخی از محصولات برای راحتی کار دموسازی می شوند.
  • 8.مسئولیت بررسی قالب و افزونه بر عهده خود کاربر بوده و لرن دی ال هیچ گونه مسئولیتی پیرامون عدم سازگاری محصولات با سرویس های میزبان وب ندارد.
  • 9.لرن دی ال تنها فروشنده این قالب و افزونه هاست و استفاده از این محصولات به هرنحوی روی سایت ها به عهده صاحب دامین و سایت موردنظر بوده و لرن دی ال هیچگونه مسولیتی در قبال این موضوع ندارد.
  • 10.هرگونه اطلاعاتی که پیرامون قالب و افزونه ها درج شده صرفا برای آشنایی اجمالی کاربر بوده و شما نباید به این توضیحات بسنده کنید و اطلاعات جامع تری را در سایت سازنده محصول مطالعه کنید.
  • 11. محصولات ( قالب و افزونه های وردپرس ) لرن دی ال تنها در وب سایت این مجموعه به آدرس https://learndl.ir و https://vip.learndl.ir به فروش می رسند و هیچ آدرس دیگری از سایت،شبکه های اجتماعی و اشخاص وابسته به این مجموعه نبوده و لرن دی ال هیچگونه مسولیتی در قبال این موضوع ندارد.
  • 12.اگر ایمیل یا شماره تلفنی و مواردی از این قبیل از سایت لرن دی ال درون قالب یا افزونه ها باشد،تنها برای حفظ قانون کپی رایت محصولات و اگر مشتریان ما به هرنحوه ی فراموش کنند که این اطلاعات را تغییر دهند و سایت این مشتریات متوجه هر ایرادی شود بر عهده خودشان خواهد بود و سایت لرن دی ال هیچگونه مسولیتی در قبال این موضوع ندارد.
  • 13.در صورت ارسال اطلاعات دسترسی مربوط به هاست و پیشخوان برای بخش پشتیبانی ، کاربر موظف است بعد از بسته شدن تیکت نسبت به تغییر رمز های عبور خود اقدام نماید. وب سایت لرن دی ال هیچگونه مسئولیتی را در خصوص مشکلات احتمالی بعد از زمان بررسی نخواهد داشت.
  • قوانین و مقررات
  • همانگونه که همه از این موضوع آگاهیم، هر اجتماعی نیازمند قوانین و مقررات مدون و مشخصی میباشد که براساس آن حدود مسئولیت ها و اختیارات اشخاص حاضر در آن جامعه تعیین می گردد. این قوانین باعث میشود که در هنگام بروز هرگونه اختلاف با رجوع به آن، حدود تخلفات احتمالی و مسئولیت افراد مشخص گردد. جوامع مجازی که شامل وبسایت ها و شبکه های اجتماعی و … میشود نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  • قوانین و مقررات زیر مربوط به شرایط عضویت، استفاده و بهره برداری از وب سایت لرن دی ال میباشد که بازدید و عضویت در این سایت به منزله اطلاع کامل از مفاد و شرایط آن است.
  • قوانین عمومی :
  • سایت لرن دی ال با توجه به قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران پیش می رود،لذا تمام اقدامات صورت گرفته روی سایت طبق این قوانین بوده و خارج از چارچوب قوانین کارنخواهیم نمود و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • قوانین مالی
  • 1.هزینه ی پرداختی از طرف کاربر تنها برای دریافت لینک دانلود بوده و هیچگونه پشتیبانی ویژه ای بابت قالب و افزونه ها صورت نمی گیرد.
  • 2.با توجه به اینکه با خرید یک اشتراک ویژه شما به همه قالب و افزونه های موجود در سایت دسترسی خواهید داشت در صورت خرید اشتباه امکان بازگشت وجه نخواهد بود.
  • 3.دانلود قالب و افزونه ها تنها در زمان اشتراک ویژه امکان پذیر است و پس از اتمام زمان اشتراک برای دریافت بروزرسانی ها و دانلود محصولات جدید باید اشتراک ویژه خود را مجددا تمدید کنید.
  • 4.کلیه فرایندها و درخواست ها در وبسایت لرن دی ال بر بستر پروتکل https صورت می گیرد که انتقال اطلاعات و تراکنش های اینترنتی به شکل کاملا امن انجام می گردد.
  • 5.دقت داشته باشید دریافت اشتراک ویژه به ازای خرید دوره های آموزشی در سایت ما قطع گردیده است و دیگر به ازای خرید دوره آموزشی اشتراک ویژه به شما تعلق نمی گیرد.
  • 6.در صورتی که کاربر با اقدام هر یک از جرائم رایانه‌ای یا بدون اخذ مجوز اطلاعات حساب بانکی و کارت بانکی شخص ثالث اقدام به خرید از لرن دی ال نماید و بدین سبب متحمل خسارت از جمله به نحوه غیر انحصاری پرداخت هزینه اخذ وکیل، هزینه رفت و آمد به مراجع رسیدگی و هزینه دادرسی برای لرن دی ال گردد و یا به پرداخت مبلغی محکوم شود، مکلف به پرداخت ۵ برابر هزینه‌های صورت گرفته به لرن دی ال خواهد بود.
  • پشتیبانی قالب و افزونه ها
  • 1.پشتیبانی برای قالب و افزونه ها تنها روی یک دامنه برای مشتری صورت میگیرد،تنها با شرط به اینکه مشکل از سمت محصولات ما باشد و در صورت محیا نبودن بستر استفاده از قالب و افزونه ها توسط مشتری،سایت لرن دی ال در قبال پشتیبانی مسئولیتی ندارد.
  • 2.اشتراک در لرن دی ال به مفهوم دریافت لایسنس برای قالب و افزونه ها نبوده و شما باید برای دریافت لایسنس هریک از این محصولات به سایت سازنده آن مراجعه کنید.
  • 3.با توجه به وجود مشکلات بروی سیستم های لوکال هاست،هیچگونه پشتیبانی برای محصولات روی لوکال هاست از طرف لرن دی ال صورت نمی گیرد.
  • 4.برای دریافت پشتیبانی رفع مشکلات روی یک دامنه،دریافت محصولات جدید،بروزرسانی محصولات باید حتما اشتراک ویژه شما فعال باشد.
  • 5.تیکت های که حاوی توضیح جامع و ذکر مستندات پیرامون سوال نباشد؛معمولا پاسخ داده نخواهند شد.
  • 6.سوالات قبل از خرید آموزش و اشتراک ویژه فقط از چت سایت امکان پذیر است.
  • 7.سوالات و پشتیبانی دوره های آموزشی در بخش نظرات هر دوره امکان پذیر است.
  • 8.پشتیبانی محصولات (قالب ها و افزونه ها) در صفحه نظرات هر محصول و بخش تیکت پنل اشتراک ویژه امکان پذیر است.
  • 9.مشاوره و درخواست خدمات برای سایت از طریق چت و شماره تماس امکان پذیر است.
  • 10.یک موضوع تنها می بایست در یک تیکت بررسی شود و نباید برای یک موضوع و در پاسخ آن اقدام به باز نمودن تیکت های جدید نمائید. از باز نمودن یک موضوع در چند تیکت و یا ارسال تکراری یک تیکت جدا خودداری فرمائید.
  • 11.سوالات قبل از خرید آموزش و اشتراک ویژه فقط از چت سایت امکان پذیر است.
  • 12.زمان پاسخگویی به تیکت :
  • زمان پاسخگویی به تیکت بین ۱۰دقیقه الی ۱۰ ساعت میباشد. پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب حتی در روز های تعطیل فعال می باشد.
  • 13.موضوع تیکت :
  • استفاده از عنوان متناسب با محتوای تیکت امری مهم و ضروریست. متاسفانه استفاده از مواردی مانند “”salam مطرح نکردن موضوع کلیدی و یا عنوان نمودن کل متن، در موضوع تیکت از موارد اشتباه و شایع می باشد.
  • 14.محتوای تیکت :
  • در هنگام ارسال تیکت تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی ( فینگلیش ) مطلوب نمی باشد.
  • 15.پس از ارسال تیکت حداکثر تا ۱۲ ساعت آینده پاسخ برای شما ارسال خواهد شد.
  • 16.برخی از تیکت ها ممکن است، نیاز به زمان بیشتری برای بررسی داشته باشند.
  • 17.پس از ارسال تیکت، جهت بررسی سریعتر نیازی به تماس تلفنی نیست. تیکت ارسالی شما قطعا توسط همکاران ما در اسرع وقت بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
  • 18.اگر وضعیت تیکت شما “بسته” باشد به این معنی است که دیگر مورد بررسی پشتیبانی قرار نخواهد گرفت.
  • رفع مسئولیت ها
  • 1.خدمات لرن دی ال به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانت های کتبی و شفاهی در مورد سرویس های لرن دی ال که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و لرن دی ال هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد.لرن دی ال تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.
  • 2.لرن دی ال توسعه دهنده و طراح هیچ یک از قالب و افزونه نبوده و پیرامون استفاده از آنها هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمیکند.
  • 3.برخی از قالب و افزونه ها در طول زمان ممکن است دستخوش تغییرات برنامه نویسی از طرف سازنده گردند و با توجه به تحریم هایی که علیه کشور ایران صورت می گیرد،ارائه خدمات از طرف سازنده محصول به ایران قطع گردد و یا اینکه محصول برای ادامه کارنیاز به لایسنس داشته باشد که لرن دی ال هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.
  • 4.در هنگام دریافت محصول کاربر موظف است به نسخه قالب و افزونه دقت کند،چرا که لرن دی ال در صورت عدم سازگاری قالب و افزونه ها به نسخه وردپرس کاربر هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.
  • 5.کاربر میپذیرد که خودش مسئول تامین امنیت و پایداری فنی وبسایت خودش بوده و در این زمینه، در هیچ حالتی، حتی در صورت وجود باگ احتمالی در یکی از قالب و افزونه های ارائه شده در وبسایت، هیچگونه مسئولیتی، به هیچ شکلی متوجه لرن دی ال نبوده و کاربر نمیتواند در این زمینه هیچگونه ادعایی داشته باشد. لرن دی ال هیچ نوع مسئولیتی را در قبال بروز هر نوع مشکل/هک شدن سایت کاربر بر اثر وجود باگ احتمالی و … در هیچ یک از قابل و افزونه ها نمیپذیرد.
  • 6.لرن دی ال هیچگونه مسولیتی در قبال استفاده از هاست های میزبانی بی کیفیت مشتریان خود ندارد،مشتری باید از یک هاست با کیفیت و مناسب برای سایت های وردپرسی برای میزبان سایت خود استفاده کند،چراکه هرگونه ناسازگاری که بین وردپرس،افزونه و قالب ها با هاست به وجود بیاید بر عهده خود مشتری می باشد.
  • 7.لرن دی ال تنها قالب و افزونه ها را در صورت داشتن فایل فارسی سازی به زبان فارسی ترجمه می کند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال ارائه بسته نصبی ای دمو فارسی ندارد،ضمن اینکه برخی از محصولات برای راحتی کار دموسازی می شوند.
  • 8.مسئولیت بررسی قالب و افزونه بر عهده خود کاربر بوده و لرن دی ال هیچ گونه مسئولیتی پیرامون عدم سازگاری محصولات با سرویس های میزبان وب ندارد.
  • 9.لرن دی ال تنها فروشنده این قالب و افزونه هاست و استفاده از این محصولات به هرنحوی روی سایت ها به عهده صاحب دامین و سایت موردنظر بوده و لرن دی ال هیچگونه مسولیتی در قبال این موضوع ندارد.
  • 10.هرگونه اطلاعاتی که پیرامون قالب و افزونه ها درج شده صرفا برای آشنایی اجمالی کاربر بوده و شما نباید به این توضیحات بسنده کنید و اطلاعات جامع تری را در سایت سازنده محصول مطالعه کنید.
  • 11.محصولات ( قالب و افزونه های وردپرس ) لرن دی ال تنها در وب سایت این مجموعه به آدرس https://learndl.ir و https://vip.learndl.ir به فروش می رسند و هیچ آدرس دیگری از سایت،شبکه های اجتماعی و اشخاص وابسته به این مجموعه نبوده و لرن دی ال هیچگونه مسولیتی در قبال این موضوع ندارد.
  • 12.اگر ایمیل یا شماره تلفنی و مواردی از این قبیل از سایت لرن دی ال درون قالب یا افزونه ها باشد،تنها برای حفظ قانون کپی رایت محصولات و اگر مشتریان ما به هرنحوه ی فراموش کنند که این اطلاعات را تغییر دهند و سایت این مشتریات متوجه هر ایرادی شود بر عهده خودشان خواهد بود و سایت لرن دی ال هیچگونه مسولیتی در قبال این موضوع ندارد.
  • 13.در صورت ارسال اطلاعات دسترسی مربوط به هاست و پیشخوان برای بخش پشتیبانی ، کاربر موظف است بعد از بسته شدن تیکت نسبت به تغییر رمز های عبور خود اقدام نماید. وب سایت لرن دی ال هیچگونه مسئولیتی را در خصوص مشکلات احتمالی بعد از زمان بررسی نخواهد داشت.
  • ارتباط با لرن دی ال
  • 1.تنها راه های ارتباطی مجموعه لرن دی ال بخش تماس با ما قرار دارند و هرگونه راه ارتباطی دیگر از طرف این مجموعه تایید نمی شود.
  • 2.لینک شبکه های اجتماعی لن دی ال در صفحه تماس با ما سایت ذکر شده است،غیر از لینک های ذکر شده در این صفحه هر پیوند دیگری مربوط به سایت لرن دی ال مورد تایید ما نخواهد بود.
  • بررسی فنی
  • 1.افزونه و قالب های وردپرس قبل از بارگذاری روی سایت و همچنین قبل از هر بروزرسانی توسط لرن دی ال روی یک وردپرس ( وردپرس خام فاقد هرگونه افزونه و همراه با قالب پیشفرض ) بررسی فنی شده و روی سایت قرار می گیرد.
  • مشکلات احتمالی
  • 1.این محصولات توسط لرن دی ال از استورهای جهانی تهیه شده و صرفا شامل ترجمه زبان فارسی و تغییرات برای بهبود در زبان فارسی (راستچین) هستند و مشکلات یا باگ های احتمالی که ناشی از فارسی سازی یا ترجمه محصول نباشند باید توسط طراح اصلی رفع شوند و تا رفع این مشکلات باید منتظر انتشار نسخه بروزرسانی توسط طراح اصلی محصول باشید.
  • حساب کاربری
  • 1.دقت کنید ما برای راحتی کاربران سایت مراحل ثبت نام و پذیرش را در بخش اشتراک ویژه سایت آسان در نظر گرفته ایم،به همین منظور کاربرانی که با ایمیل های جعلی و موقت در سایت ما ثبت نام کنند حتما در صورت پرداخت هزینه اشتراک ویژه حساب کاربری آنها حذف خواهد شد.
  • 2. به اشتراک گذاری حساب کاربری VIP با دیگران و استفاده بیش از یک نفر از یک حساب کاربری ممنوع بوده و این امر به مسدود شدن و حذف شدن حساب کاربری شخص خاطی منجر خواهد شد.
  • 3.اگر کاربر هیچ اشتراک ویژه یا محصولی از لرن دی ال تهیه نکرده باشد،لرن دی ال به صلاح دید خود بدون هیچ دلیل یا توضیحی حساب کاربری را حذف خواهد کرد.
  • 4.فروش محصولات لرن دی ال به هر صورت در دیگر پلتفرم ها باعث مسدود شدن حساب کاربری کاربران خواهد شد و پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • 5.در صورت توهین کاربر در سایت لرن دی ال به هریک از کارکنان این سایت،حساب کاربری آن کاربر مسدود خواهد شد.
  • شرایط عضویت :
  • •افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند ایمیل و گذرواژه ، مراحل عضویت را تایید می‌کنند.
  • •کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.
  • •لرن دی ال به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
  • سیاست های رعایت حریم شخصی :
  • •همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وب سایت لرن دی ال، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال وب سایت لرن دی ال محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وب سایت لرن دی ال است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای رسانه آموزشی لرن دی ال محفوظ می‏‌دارد.
  • •استفاده از مطالب قرار گرفته برروی سایت در جای دیگر مجاز نمی باشد. بخصوص اطلاعات شخصی افراد، عکس ها و مطالب مربوط به آنها
  • تغییرات :
  • •سایت لرن دی ال حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.
  • •هرگونه توهین به مسئولان سایت در سیستم های پشتیبانی و ایجاد مزاحمت برای سایت لرن دی ال مورد پیگرد قانونی از طرف پلیس فتا قرار می گیرد و حتما با فرد مزاحم برخورد قانونی خواهد شد.
  • این قوانین در طول زمان دست خوش تغییراتی خواهد بود که به مرور زمان به این قوانین اضافه یا کم خواهد شد.